Eğitim oyun platformu Kahoot, 18 milyon dolara matematik uygulaması yapan DragonBox'u satın aldı. Kahoot, kullanıcılarına öğretilmesi için çeşitli oyunlar sunan popüler bir e-öğrenme platformu. Ayrıca kendisini eğitimin Netflix'i olarak nitelendiriyor. Kahoot ilk satın alma işlemine, matematik uygulamaları oluşturan bir girişim olan DragonBox'ı satın alarak başladı. Kahoot DragonBox ile daha çok büyüyeceğini düşünüyor.

Kahoot’un CEO’su ve kurucu ortağı Åsmund Furuseth, bir röportajda Kahoot’un şu andaki değerinin 400 milyon dolar olduğunu açıkladı.

PitchBook’a göre, 2012’den bu yana 500.000 dolardan bugünlere DragonBox’a göre oldukça güçlü bir çıkış.

kahoot dragonbox 3

Kahoot DragonBox ile Ne Yapmayı Planlıyor


Plan, Kahoot gibi, Norveç'te kökleri olan DragonBox'u, DragonBox’ın mevcut işlerini büyütmeye devam etmek ve Kahoot’un teklifini desteklemek için toptan satış yapmak olacak. DragonBox, K-12 matematik müfredatı derslerini öğretmek için kullanan okullar da dahil olmak üzere Avrupa'da milyonlarca kullanıcıya sahip. Aynı zamanda ana Kahoot platformu için daha fazla eğitim içeriği geliştirmeye başlayacağı da belirtiliyor.

Kahoot platformunun bugüne kadar hem Kahoot hem de kullanıcı tarafından oluşturulan içeriğin bir kombinasyonu ile organik olarak büyüdü. İki pazara hizmet sağlamanın yanı sıra: K-12 kullanıcıları ve kurumsal eğitim için kurumsal müşteriler. Furuseth, DragonBox'ı, bunlardan birincisine destek olarak görüyor, özellikle çocukların sınıflara girebileceklerini destekleyen daha fazla ebeveyn liderliğinde ve evde öğrenmeye genişlemesine yardımcı olarak.

Kahoot'un zaten oldukça büyük bir işi var. Furuseth, platformunun 2018'de gördüğü 1 milyar oyunun 700 milyonunun K-12 dersliklerinden geldiğini, 30 milyonunun işletmelerden geldiğini ve geri kalanının - yaklaşık 270 milyon - Kahoot'u evde kullanan kullanıcıların 100 milyon civarında olduğunu söyledi. Bu, DragonBox'ın üçüncü sektöre hizmet etmesi için daha fazla içerik oluşturması fırsatı olarak görünüyor.

kahoot dragonbox 1

DragonBox Kurucusunun Açıklaması


DragonBox'ın matematik öğretmeni, CEO'su ve kurucusu Jean-Baptiste Huynh: “İlk günden beri DragonBox, matematik öğrenmeyi daha eğlenceli ve dünyadaki çocuklar için ilgi çekici hale getirmeyi başardı. Kahoot ile birlikte, milyonlarca daha fazla kullanıcının matematiği harika bir şekilde öğrenmenin keyfini çıkarmasını sağlayacağız ”dedi.

Furuseth, şirketin, Kahoot'u kendi organik büyümesinin yanı sıra büyümek için büyümeye devam etmek için daha fazla şirket satın almak istediğini de belirterek, eğitim dünyasında kendi başlarına ölçeklendirmeye zorlanacak düzinelerce küçük girişimin olduğunu ortaya koydu.

Furuseth bir röportajda, “Genel olarak, birçok küçük ve hatta başarılı ed-tech şirketinin geniş bir kullanıcı kitlesine ulaşması zor, çünkü o kadar uygulama arasından başarılı çıkmak zor,” dedi. “Markamızın şimdi ve gelecekte daha fazla öğrenme deneyimine ulaşarak yardımcı olabileceğini düşünüyoruz.”

Şirket CEO'su Furuseth'e göre, geçen yıl başlattıkları Ignite adında yeni bir hızlandırıcı aracılığıyla, bu işletmelerin büyümesine yardımcı olmak ve gelecek vaat eden bir yol bulmaya çalışıyorlar. Böylece bu hızlandırıcı Kahoot şirketine değer kazandıracak.

 

Facebook Blockchain Reklamları Tekrar Yayınlamaya Başladı